pátek 5. června 2015

Moře láká...

Máme tu opět čtvrtek a přiznám se, že je tak trochu hektický. 
Přípravy na dovolenou vrcholí a i o tomto tématu je dnešní příspěvek.
Už se také připravujete na dovolenou?


Třeba využijete návod, jak na vlastní kartičky, třeba do PL, nebo na přáníčko.
Připravíme si čisté kartičky,šablony, strukturovací pastu ,spreje , gelatos a akrylová barva mettalics gold.

 První jsem nanesla strukturovací pastu...

 potom nastříkala spreje....

usušila..... 

Teď přicházejí do akce gelatos....


Akrylovou barvu jsem nanesla prstem...(byla jsem nepozorná a nechala zaschnout nanášecí houbičku :-( ,
tak než si koupím další...  odnesou to prsty...nebo štětec...

(gold finger) jemně jsem přetřela po vystouplé a zaschlé pastě...



 a ještě jsem orámovala kartičky...

 dosušíme...

Můžeme přidat kartičky na text, nebo fotografii... 




A hurá k moři!

Žádné komentáře:

Okomentovat