čtvrtek 16. dubna 2015

AKRYLOVÉ BARVY - DYLUSIONS PAINT

Dnes vám jdu představit krásné barvičky  DYLUSIONS PAINT.


Dostala jsem na vyzkoušení 5 barev (tak mi prosím, promiňte tu divočinu, snažila jsem se je všechny využít).

Již dlouho pokukuji po technice Mix media, Art a podobných technikách a stále více mě lákají. Jen najít tu odvahu, když vidíte ty krásné výtvory. Stále jsem to odkládala. Pak jsem četla v článku, že pokud se budu stále bát a jen prohlížet výtvory ostatních, nikdy se k tomu nedostanu. A tak jsem se rozhodla jít s kůží na trh a vystavit se veřejnému pranýři. Doufám, že mi bude dobrým učitelem každý komentář, tím se mohu zlepšovat, učit a snad i pomohu i stejně postiženým dušičkám, aby našly odvahu a zkoušely a učily se se mnou. Tím i prosím Olinku a Janku, aby pomohly s jejich názory....děkuji. ;-)

Dokonce jsme se i domluvily, že občas udělám i nějakou tu "nevzhlednou" stránku, aby byla na ukázku a daly se na ní dobře popsat chyby.

A teď zkušební výtvory. Snažila jsem se používat jen těch 5 barev, šablony,váleček, razítka a bílý fix.

Záčínám...
 válečkem jsem nanesla barvu.....
 přes šablonu jsou písmena a tupovací houbičkou...kruhy.....
 v akci opět šablona...
 na řadu přišel černý a bílý fix.
 Bláznivá stránka ve znamení "Reggae" hotova.
Další pokusy.....
 Barva se dá i nanést na razítko...(lístky)

 Když nanesete barvy válečkem, dají se potom i dobře rozmývat....

 I kartičky na PL si můžete vyrobit vlastní.....

A ještě taková malá pomoc, když máte šablony s malými vzory, pro lepší trefení jsem přehla houbičku a scvakla ji sponou na papíry.  Dobře se trefuje a tolik se nezašpiníte...



Jinak teď v obchůdku už jsou i další barvy....přiznám se, že už jich pár přistálo v mém košíku a co vy? Odoláte? A nebo do toho půjdete se mnou...jsou opravdu fajn a krásně se s nimi pracuje.


2 komentáře:

  1. Super, super a ještě jednou super! Krásně použité barvičky s úžasným výsledkem. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat